Journées Scientifiques Pluridisciplinaires "Biodiversité et Services écosystémiques"
Retour sur le colloque final du LabEx COTE !

1st PhytoSUDOE stakeholder's workshop - Bordeaux

The first PhytoSUDOE stakeholder's workshop will take place in Bordeaux on Thursday 27th April 2017. With COTE Cluster of Excellence amongst its partners, this workshop on phytomanagement issues is organized by the research unit BioGeCo (Inra - University of Bordeaux) and ENSEGID, with the support of the European projects PhytoSUDOE and INTENSE. It will take place at the Amphitheatre 2 in the building of the École Nationale Supérieure de Chimie, de Biologie et de Physique (ENSCBP), Bordeaux INP, 16 avenue Pey Berland, 33607 Pessac.

Dernière mise à jour vendredi 14 avril 2017

The local organizing committee is composed by Dr Michel Mench (INRA), Pr Olivier Atteia (ENSEGID), Dr Florian Delerue (ENSEGID), Dr Grégory Cohen (ENSEGID), Dr Lilian Marchand (Biogeco), Dr Nadege Oustrière (Biogeco) and Mrs Sylvia Branchu (Biogeco).

The full program is available on this link or in the file attached below.

flyer_1st PhytoSUDOE Stakeholders workshop