Journées Scientifiques Pluridisciplinaires "Biodiversité et Services écosystémiques"
Retour sur le colloque final du LabEx COTE !

3rd Xiamen Symposium on Marine Environmental Sciences

Campus do Mar, in the framework of their collaboration agreement with University of Xiamen (China) participates in the organización of the:  3rd Xiamen Symposium on Marine Environmental Sciences  (3XMAS)  to be held between january 9th and 11th 2017 in Xiamen, with the aim to promote knowledge and exchange of ideas between the marine scientific community and foster the growth of interdisciplinary projects.

Dernière mise à jour dimanche 14 février 2016

All the information about the symposium, available in: http://mel.xmu.edu.cn/conference/3xmas