Informations Coronavirus
1er Congrès EPIMAR (EPIgenetics in MARine biology)
Le printemps est là, plantez des projets ! Derniers AAP du LabEx !
Colloque final du projet POLLUSOLS : Pollutions diffuses de la terre à la mer

Postoc position:in spatial ecology or quantitative geography, LabEx COTE - Université de Bordeaux

The University of Bordeaux (France) is recruiting a postdoctoral researcher to work within a multidisciplinary project looking at relationships between human activities and ecosystem responses, viewed in terms of functional biodiversity. The postdoc will mostly interact with members of the Integrative and Theoretical Ecology chair (mainly L. Carassou), which has ongoing collaborations with many other institutions and partners of the Labex COTE (CNRS, INRA, IFREMER, IRSTEA, University of Bordeaux). Deadline for application: April 1st, 2016. Pour télécharger la ficher de poste, cliquez sur "lire la suite".

Publié le mardi 02 février 2016